EL CENTRE

AbiesWeb

Correu

EL CENTRE

El 21 de gener de 2009 es va celebrar un acte commemoratiu en el qual hi participaren els representants de tota la comunitat educativa, i que comptà amb la presència del batlle de la ciutat de Maó, el qual prèviament va visitar el nostre Institut. L’acte consistí en una Lectura audiovisual que feia un recorregut per aquests 90 anys.

El 21 de gener de 1919 l’Ajuntament acordà la creació de l’Escola Municipal d’Arts i Oficis, que després es convertí en l’Escola Elemental del Treball, Escola de Maestria Industrial i l’actual Institut d’Educació Secundària Pasqual Calbó i Caldés. Fou el primer director N’Humberto Ferrer Hernández, des de 1919 fins 1963.

El 21 de gener de 2021 se va celebrar un acte commemoratiu en el qual hi participaren els representants de tota la comunitat educativa, i que comptà amb la presència del batlle de la ciutat de Maó, el qual prèviament va visitar el nostre Institut. L’acte consistí en una Lectura audiovisual que feia un recorregut per aquests 90 anys.

A mes 26 de febrer se va dur a terme una segona commemoració pública on a més de la Lectura se feu una Taula rodona amb ex alumnes i ex professors moderada pel director de l’Institut.

Calendari Escolar
Ciber Seguretat
Reactiva FP 20-21
PAE

IES Pasqual Calbó i Caldés

• C/ Francesc F. Andreu, 1
  • 07702  maó

Copyright © 2021 IES Pasqual Calbó i Caldés. Tots els drets reservats.

Made with ❤ by KERSIES.
logo_MEC