AMPA

AbiesWeb

Correu

Qui és l'AMPA del Pasqual Calbó i Caldés

És l’Associació de Mares i Pares del Centre, a on estan representades totes les famílies dels alumnes. Qualsevol família interessada por formar-hi part.

La nostra Junta Directiva està formada per:

• President: Roger Villalonga Sintes
  • Vicepresidenta: Vanessa Seguí
  • Secretari: Sandra Espadas Llabrés
  • Tresorera: Vanesa Camps Albis
  • Vocals: Albert Gilabert Quintas, Carmen Cabrera Cabello, Soledad Carbonero Jimenez, Carol Gil Moll, Erica Sauder Ledesma i Kiko Goñalons Pons.

Quins són els nostres objectius?

L’objectiu fonamental de l’existència de l’Associació de Mares i Pares és contribuir a la formació d’una vertadera comunitat educativa al nostre Centre, fomentant la presència de les famílies en la rutina diària al Centre i mostrant així el nostre recolzament a la tasca que fa l’Equip Directiu i el Professorat en la formació dels nostres fills i filles.

Per això algunes de les nostres tasques són:

•  Assistir a les reunions del Consell Escolar del Centre.
  • Mantenir una comunicació fluida i reunions periòdiques amb la Direcció del Centre i l’Equip Directiu.
  • Organitzar, de manera coordinada amb l’Equip Directiu, xerrades o tallers per famílies.
  • Conèixer les necessitats del Centre de la mà de l’Equip Directiu i intentar donar cobertura a les necessitats que estiguin al nostre abast.
  • Ser pont de comunicació entre famílies i Centre.

Com podem participar-hi?

Si una família està interessada en fer-se sòcia de l’AMPA o en col·laborar, pot posar-se en contacte amb noltros mitjançant el correu: ampapcalbo@gmail.com

o per telèfon al 614276272

La quota anual de socis és de 25 € per família

Fer-se soci té avantatges perquè no s’han de pagar les sortides escolars i també disposam de descomptes a alguns comerços presentant el carnet.

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!

Calendari Escolar
Ciber Seguretat
Reactiva FP 20-21
PAE

IES Pasqual Calbó i Caldés

• C/ Francesc F. Andreu, 1
  • 07702  maó

Copyright © 2021 IES Pasqual Calbó i Caldés. Tots els drets reservats.

logo_MEC
CEU_COL (1)