Erasmus Days

GestiB

AbiesWeb

Erasmus Days

Aquí us deixem un resum dels Erasmus Days que vàrem celebrar al nostre centre els dies 9, 10 i 11 d’octubre.

Durant aquests dies va tenir lloc, entre altres, una xerrada informativa sobre els programes Erasmus+ per a l’alumnat de les famílies professionals de Grau Bàsic, Grau Mitjà i Grau Superior, posant en relleu els beneficis i oportunitats que ens brinden aquests programes amb testimonis que han tingut la sort de ser beneficiaris i beneficiàries al nostre centre.

Durant els Erasmus Days, no sols hem donat a conèixer noves oportunitats per l’alumnat i professorat, sinó que també hem compartit experiències i ens ho hem passat molt bé.
La comissió Erasmus+ de l’IES Pasqual Calbó i Caldés agraeix a totes i tots els participants haver fet possible aquest esdeveniment compartint les seves vivències.

logo_MEC
CEU_COL (1)