Premi Extraordinari FP Curs 21-22

GestiB

AbiesWeb

Premi Extraordinari FP Curs 21-22

En Jesús Martí Pons, alumne del IES Pasqual Calbó i Caldés, ha obtingut el premi extraordinari de cicle superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats.

Aquest guardó va acompanyat d’una dotació econòmica de 1000€ i té per objectiu potenciar la formació professional, així com reconèixer la trajectòria acadèmica i professional de qualitat basada en el treball, la dedicació i l’esforç de l’alumnat.

En Jesús va venir al nostre centre per cursar el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Tècnic en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques. En titular va matricular-se al Cicle Formatiu de Grau Superior de Tècnic Superior en Sistemes Electrotècnics i Automatitzats. Durant aquests estudis va demostrar un rendiment brillant, així com un elevat grau de maduresa professional. Tant va ser així que la nota mitjana amb què va titular va ser de 10 punts. Actualment es troba cursant  el Grau en Enginyeria Elèctrica a la Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, a Catalunya.

Jesús ens comenta que està molt agraït al IES Pasqual Calbó i en particular al Departament d’Electricitat i Electrònica, destacant el nivell acadèmic dels estudis, l’ajuda i el recolzament que li han brindat. ENHORABONA!!! T’ho mereixes.

logo_MEC
CEU_COL (1)