IES SKILLS de Formació Professional (FP)

Els dies 17 i 18 de maig s’han celebrat els IES SKILLS per part dels IES Pasqual Calbó i Caldés i Cap de Llevant. S’ha mostrat tota l’oferta d’estudis oficials públics de Formació Professional amb activitats interactives i participatives.

En el cas del nostre Departament, els nostres alumnes de 1r de FP Bàsica i 1r de Grau Mitjà han realitzat una competició interna de diferents muntatges elèctrics . El dia 17 amb equips formats per quatre persones han realitzat un muntatge d’una instal·lació interior d’un habitatge i el dia 18 amb parelles s’ha realitzat un muntatge d’un automatisme.

A més a més, durant aquests dos dies ens han visitat moltíssims alumnes d’altres centres per conèixer els nostres estudis i veure de primera mà les instal·lacions i activitats que realitzem.

Us deixem uns videos i unes fotografies de l’activitat. skills-17-5  skills-18-5