Portes Obertes a la Formació Professional

El passat dijous 14 de desembre a les 19 hores, participaren al voltant d’unes setanta empreses i institucions en un acte de reconeixement organitzat per l’Institut Pasqual Calbó i Caldés i la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat que s’emmarca dins del programa Portes Obertes a la Formació Professional.

A l’acte es va fer entrega d’un certificat d’empresa col·laboradora i es visitaran les instal·lacions on els alumnes es formen abans de fer les pràctiques professionals a les empreses reals.

Una trentena d’empreses que col·laboran amb el nostre Departament assistiren a l’acte i visitaran les nostres instal·lacions.

Des del Departament els volem agrair la seva col·laboració i esforç que fan per ajudar al Departament i als nostres alumnes.