Visita dels alumnes de Grau Superior a la Central d’Endesa

El passat dimarts 14 de novembre, els alumnes de 1r curs del Grau Superior en Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, visitaran la central tèrmica que l’empresa Endesa té situada al Port de Maó.

En la visita varen poder veure les turbines i motors que subministren d’energia elèctrica a tota l’Illa de Menorca a partir de la combustió de fuel. Visitaran la zona d’emmagatzematge del combustible, les instal·lacions de producció, les instal·lacions contra-incendis, la zona de control de la central i la subestació.

El cap de torn, Pere Fiol, explicà als nostres alumnes tot el funcionament de la central i les diferents parts que la formen. Destacar que en aquesta central es genera l’energia elèctrica a 11 kV per després elevar-la a la subestació a 132 kV per transportar-la a la resta de subestacions de l’Illa.

Agrair a l’empresa Endesa i molt especialment en Pere Fiol i en Luis Vilafranca la possibilitat que cada any ens donen de poder visitar les seves instal·lacions.