3 alumnes d’FP Bàsica faran les 2 darreres setmanes de curs fent pràctiques formatives a Alemanya

Álex Garcia, Marc Roqueta i Kristiyan Milkov, alumnes del Cicle Formatiu d’FP Bàsica d’Electricitat i Electrònica, estan a Alemanya per fer les dues darreres setmanes del seu mòdul de pràctiques en empreses.

Diumenge dia 10 van viatjar fins a Leipzig per fer pràctiques a l’empresa Vitalis, de la localitat de Gut Wehlitz. Aquí compartiran l’experiència amb altres alumnes d’FP de diferents països europeus.

Aquest dilluns dia 11 han tingut l’oportunitat de visitar la ciutat de Leipzig acompanyats pel professor Mikel Navarro que estarà amb ells fins diumenge dia 17.

El dimarts dia 12 ja han començat les pràctiques formatives amb el seu tutor d’empresa, Aran Talboys. I també han pogut dedicar el temps lliure a conèixer els seus nous companys i a jugar a futbol.

Els alumnes tornaran cap a Menorca el dia 23 de juny una vegada completades les 2 setmanes de formació.

Aquestes estades formatives són possible gràcies a la participació de l’IES Pasqual Calbó i Caldés en el programa europeu ERASMUS+. De fet aquestes són les darreres mobilitats del projecte «IES Pasqual Calbó i Caldés keeps expandig through Europe» iniciat el curs passat i que ha permès la realització d’estades formatives a diferents països d’Europa a 20 alumnes de FP Bàsica i Grau Mitjà del centre.