Els alumnes de GM que han fet una estada ERASMUS+ aquest curs expliquen la seva estada als seus companys

Aquestes darreres setmanes els alumnes de GM que aquest any han fet una estada ERASMUS+ han explicat la seva experiència als seus companys de cicle.

En primer lloc, els alumnes de Jardineria i Floristeria han explicat la seva estada als alumnes de GM i FP Bàsica. En Xavi Molina, en Jorge Pons i en Santi Bello  han descrit la seva experiència a Dresden i la seva visita a Praga, mentre que en Miguel Sintes i en Daniel Pons han explicat la seva estada a Pozan, Polónia, i la visita a Cracòvia i al Camp de Concentració d’Auschwitz.

Els 5 es van trobar un cap de setmana a Berlín per visitar la capital alemanya de forma conjunta.

Després ha estat el torn dels alumnes de Gestió Administrativa. Per una banda, na Gisselle Gerez i na Fátima El Hajoui han explicat la seva estada a Londres, i per l’altra, en Joan Pons i na Verónica Florit han mostrat tot el que van fer durant la seva estada a Portsmouth als seus companys de cicle.

Tots ells han manifestat que ha estat una experiència molt positiva i que recomanen a tots els alumnes que tenguin la oportunitat de participar en projectes de mobilitat que no s’ho pensin dues vegades i no deixen perdre aquesta ocasió.