Reunió entre Coordinadors de mobilitat europea

El 24 d’octubre ha tingut lloc a l’IES Pasqual Calbó i Caldés una reunió entre en Joan Palliser i na Sonia Agut. En Joan ha estat el Coordinador de mobilitat europea del centre des de l’any 2008 i na Sonia Agut será la Coordinadora durant el present curs escolar 2018 2019.

La reunió ha tingut lloc per tal d’ajudar i volcar informació sobre el funcionament dels projectes europeus i la gestió que se’n deriva. S’han tractat temes com la gestió econòmica de les estades d’alumnat i professorat, la plataforma per a la gestió de les beques Mobility Tool, alta de mobilitats, institucions i participants, aixó com revisions documentals dels projectes en vigor.