Dotació econòmica de les beques Erasmus+ curs 2018 2019

A continuació es mostra la dotació econòmica de les beques Erasmus+ del present curs 2018 2019 per a estades d’alumnes i personal docent/no docent d’FP Bàsica, Grau Mitjà i Grau Superior.

Alumnat i professorat d’FP Bàsica i CFGM:

HI HA 4 BEQUES FPB, 11 BESQUES GM, 1 BECA E+PRO (+ 2 BEQUES PROFESSORAT ACOMPANYANT).

A realitzar entre setembre del 2018 fins agost del 2020.

Beques FPB: 2 setmanes de durada.

Beques GM: 4 setmanaes de durada.

Beca E+PRO: 3 mesos de durada (inclou 1 visita previa preparatòria de 5 dies d’1 professor/a).

Professorat acompanyant: 1 setmana de durada.

1.- Viatge: L’Agència Nacional espanyola ha publicat la següent taula on es representa la distància (en línia recta) entre el lloc d’orige (Maó) i el lloc d’execució de l’estada E+. L’import cobreix el viatge amb avió, tant l’anada com la tornada.

2.- Manutenció: L’Agència Nacional espanyola ha publicat la següent taula on indica l’ajuda que rebran tant alumnes com professors/es acompanyants que duguin a terme una mobilitat, en funció del país de destí.

Alumnat i personal docent/no docent de CFGS:

HI HA 6 BEQUES GS I 1 BECA PROFESSOR/A GS O PERSONAL NO DOCENT.

A realitzar entre juny del 2018 fins maig del 2020.

Beques alumnat GS: 2,5 mesos de durada.

Beques professorat GS o personal no docent: 1 setmana de durada.

2.- Manutenció alumnat: L’Agència Nacional espanyola ha publicat la següent taula on indica l’ajuda que rebran els/les alumnes que duguin a terme una mobilitat, en funció del país de destí.

2.- Manutenció professorat o personal no docent: L’Agència Nacional espanyola ha publicat la següent taula on indica l’ajuda que rebran els/les professors/es que duguin a terme una mobilitat, en funció del país de destí.

Nota important: Cal destacar que queda 1 beca corresponent al projecte del 2017 que consisteix en 1 estada d’una setmana de durada per a 1 professor/a o personal no docent a realitzar fins maig del 2019.

Partides dels projectes per a l’Organització de la Mobilitat (despeses del centre):

Despeses internes: telèfon, sobres, enviaments per correu, etc.

– Despeses d’acollida alumnes d’altres països de centres socis.

– Despeses de representació: assistència a jornades formatives, etc.