Els alumnes de Jardineria i Floristeria d’Erasmus+ a Alemanya i Polònia es troben a Berlín per passar el cap de setmana

Els 5 alumnes de GM de Jardineria i Floristeria que estan fent un mes de pràctiques a Dresden (Alemanya) i Poznan (Polònia) s’ha trobat aquest cap de setmana a Berlín per conèixer junts la capital alemanya.

Després de passar ja seva segona setmana de pràctiques Erasmus+, els 5 alumnes van decidir anar passar el cap de setmana a Berlín. Dissabte passat van agafar un bus o un tren i van trobar-se a la capital alemanya per visitar-la tots junts i conèixer els seus principals punts d’interès.