Xerrada sobre els projectes ERASMUS+ a l’FP pels alumnes de 4t d’ESO

El dia 27 de febrer, en el marc de les activitats d’orientació acadèmica i professional que es fan des de les tutories de 4t d’ESO, s’ha fet una xerrada sobre els projectes de mobilitat a l’FP en que participa el centre.

L’objectiu ha estat que els alumnes coneguin totes les possibilitats de futur que tenen i, que si opten per uns estudis d’FP, sepin que podrien realitzar una estada formativa en una empresa d’un altre país europeu amb una beca ERASMUS+.

En aquesta xerrada han participat, juntament amb el coordinador del centre, alguns alumnes que han fet una estada ERASMUS+ els darrers anys.

En primer lloc, ha explicat la seva experiència a Alemanya l’alumne de GM de Mecanitzat, Antonio Pachón, qui va fer 2 setmanes de pràctiques a Vitalis el curs passat quan estudiava FP Bàsica de Fabricació i Muntatge.

Seguidament en Martí Andreu, alumne del GS de Prevenció de Riscos Professionals, també ha descrit com va anar la seva estada a Oulu, Finlàndia, quan estudiava el CFGM de Jardineria i Floristeria.

Finalment, els alumnes de 4t d’ESO han pogut veure  a Noé Capella, que ara viu a Irlanda, i que des d’allà ens ha enviat un vídeo on fa una valoració de la seva estada a Finlàndia quan era alumne del CFGM d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques.

Des d’aquí, volem donar les gràcies a aquests alumnes i ex-alumnes que segueixen col·laborant en la divulgació dels nostres projectes ERASMUS+.