10 alumnes del Pasqual Calbó de pràctiques a Europa

Un total de 10 alumnes de FP de l’IES Pasqual Calbó i Caldés iniciaran les seves pràctiques en empreses de diferents països d’Europa després de Setmana Santa gràcies als programes europeus Leonardo da Vinci i Erasmus+.

DSC08667

En primer lloc, 3 alumnes del Cicle Formatiu de Jardineria i Floristeria faran un mes de pràctiques formatives a OULU, Finlàndia, a partir del dilluns 6 d’abril. Aquest dia també iniciarà la seva estada de 4 setmanes a Gales, Regne Unit, en Jordan Allan Hoey, alumne del CF de Fabricació mecànica. I una setmana més tard iniciaran el seu més de pràctiques a Alemanya 4 alumnes del CF d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques.

Aquest 8 alumnes han rebut una beca del Programa Europeu d’Aprenentatge Permanent Leonardo da Vinci per realitzar un mes de pràctiques formatives en un altre país de la Unió Europea que formarà part del seu mòdul de Formació en Centres de Treball (FCT).

Per altra banda, 2 alumnes del CFGS d’Administració i Finances viatjaran la setmana que ve al Regne Unit per fer tot el seu període de pràctiques, de dos mesos i mig, en una empresa anglesa. En aquest cas, aquestes estudiants compten amb una beca del Programa Erasmus+ d’ensenyaments superiors.