L’IES Pasqual Calbó i Caldés rep a dos alumnes d’FP de Finlàndia

Dilluns dia 9 de febrer l’institut va rebre la visita de dos alumnes de Formació Professional de l’OULU VOCATIONAL COLLEGE (www.osao.fi) de Finlàndia que han vingut a fer un mes de pràctiques formatives. Aquests alumnes estudien el Cicle Formatiu d’Instal·lacions Elèctriques i faran la seva estada a l’Ajuntament de Maó gràcies a la col·laboració de la seva brigada d’obres.

Mikael and Juho in Menorca

L’IES Pasqual Calbó i Caldés manté un acord de col·laboració amb aquest centre finès per tal d’organitzar les estades formatives dels alumnes d’ambdós centres que volen realitzar un període formatiu en un altre país de la UE en el marc dels programes europeus Leonardo da Vinci i Erasmus. Aquests dos alumnes faran un mes de pràctiques d’Electricitat a Menorca i després 3 alumnes de Jardineria i Floristeria de l’IES Pasqual Calbó i Caldés faran la seva estada a Finlàndia després de Setmana Santa.