9 alumnes de Grau Mitjà han finalitzat les seves pràctiques a Regne Unit i Finlàndia

Aquest curs 10 alumnes d’FP del nostre centre han rebut una beca Erasmus+ per fer un període de pràctiques en un altre país europeu. D’aquests, els 9 alumnes de Grau Mitjà han finalitzat ja la seva estada i han tornat ja a Menorca, mentre que Javier Robles Molina, de Grau Superior, estarà encara fins a principis de juny a Finlàndia.

4 alumnes han estat 4 setmanes al Regne Unit mentre que 5 alumnes han pogut fer només 22 dies de pràctiques a Finlàndia després que la seva estada es veiés reduïda per la cancel·lació del seu vol de Palma a Helsinki.

Londres 2

Al Regne Unit, les 2 alumnes del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa, Maria Allés i Gemma Carreras, han realitzat les seves pràctiques a la localitat de Portsmouth mentre que Miquel Sintes i Joan Bosch, alumnes del CFGM de Fabricació Mecànica han estat al poble gal·lès de Llangollen. Els 4 alumnes van poder trobar-se per passar un cap de setmana junts a Londres.

empresa

Estació 1

Per altra banda, 3 alumnes del Cicle Formatiu de Jardineria i Floristeria, Diego Mascaró, Toni Quero i Guillem Sintes han fet les pràctiques formatives a la localitat de Kempele, al centre de Formació Professional Oulu Vocational College, mentre que Noé Capella i Adrián Galán, alumnes del Cicle Formatiu d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, han realitzat les pràctiques a una empresa instal·ladora de la ciutat d’Oulu. Els 5 alumnes s’han trobat alguns dies per visitar Oulu i alguns van poder anar a practicar snowboard a unes pistes d’esquí properes a Oulu.

alumnes Finlàndia

5 Alumnes ELE-21 Noé Capella i Adrián Galán fent snowboard a Finlàndia