Pràctiques dels alumnes de Jardineria i Floristeria a Finlàndia

Resum de l’estada formativa den Toni Quero, Diego Mascaró i Guillem Sintes a la seu de l’OULU VOCATIONAL COLLEGE de Kempele.

Quan arribarem a Finlàdia vam instal·lar-nos a la residència d’estudiants de Kempele i ens van mostrar les instal·lacions de l’escola.

El cap de setmana vam anar a visitar la ciutat d’Oulu i pels voltants de Kempele i també vam anar a una festa de rock i punk “Deposit man”.

Foto a sa neu

Durant les jornades lectives hem fet moltes feines diferents com trasplantar plantes, podar, penjar algunes plantes trepadores, collir i fer net i envasar diferents hortalisses per vendre, així com pràctiques amb diferents màquines per a fer viatges de plantes, compost, etc. Un dia també vam preparar diferents pedres i arranjaments florals per a l’arribada del president a Ouluhalli.

Màquines

Vam anar a visitar “els ràpids” Kiiminki i també la platja de Oulu. A més, vam anar a l’illla de Hailuoto.

Un altre dia vam anar al Zeppelin a veure un partit de hockey sobre gel els “Kärpät”.

I per últim vam anar a visitar “Santa claus village”

Lapònia

Vam anar a Liminka amb n’Elias un parc natural molt bonic.

Barbacoa

Vam anar a fer snowboard a “Iso Syöte” amb els de electricitat, i pel camí vam poder veure rens.

image3