Visita a Berlin dels alumnes d’Electricitat que estan de pràctiques a Alemanya

Irene Triay, alumna del CFGM d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques, explica la seva segona setmana de pràctiques a Alemanya

Aquest cap de setmana vam estar per Berlín, on just sortir de l’estació de tren ja vam tenir el primer problema: l’hotel estava previst que passaríem la nit no tenia cap reserva de Vitalis per noltros. El guia que ens esperava a les vies del tren, va telefonar a Vitalis i ens van cercar un altre hotel, pero aquest estava a 5Km del primer. Hi vam anar en tren després de fer tota la visita per Berlín. Vam visitar, entre altres, la Porta de Brandenburg, el Reichtag (Seu del Parlament alemany)i el Monument als Soviètics.

Porta de Brandeburgo

Reichstag Parlament Alemán

Monument Soviètic

Berlín no me va agradar gaire, la part on hi ha tots els monuments i tota la historia sí, però el barri on estava situat l’hotel no. No estava molt net i feina una olor una mic

a rara!

Dilluns vam anar a la BMW, va ser una visita molt entretinguda, vam poder veure des de com fan els pers fins que el cotxe surt de la fàbrica. No vam poder fer cap foto dins les instal·lacions, ja que estava prohibit, i fora no hem vam fer cap tampoc, ja que plovia. Na Gabriela va venir amb nosaltres i va ser la nostra traductora.