ERASMUS+

CURS 2021-2022.

Després d’aquests dos darrers anys marcats per la pandèmia, ja hi havia ganes de viatjar i de poder tornar a gaudir de les experiències Erasmus+.

Ens ha costat arrancar, però són uns quants/unes quantes alumnes que han gaudit de l’experiència d’una beca Erasmus+

La primera alumna que va partir a fer una estada Erasmus+ va ser na Marina González Susierra, de Grau Superior de Gestió i Admisnistració.

Na Marina va fer la totalitat de les seves pràctiques Erasmus + a una empresa de la ciutat alemanya d’Arnsberg. Aquesta estada Erasmus+ ha suposat per na Marina, conèixer una cultura nova, millorar els seus coneixements d’anglès i adquirir nous coneixements.

En Junber Ilagan Obello, va ser el segon alumne en partir, en Junber ha cursat el Grau Mitjà de Gestió i Administració d’empreses al nostre centre i ha tingut la sort de poser gaudir d’una beca Erasmus+ de 4 setmanes per a realitzar les seves pràctiques a l’Institut francés Lyceé Jaques Rufié a la ciutat de Limoux.

En Junber vol repetir experiència, ja que ha estat per ell una experiència molt enriquidora. Ha fet noves amistats i ha après moltes coses.

Els notres alumnes de Grau Mitjà d’agrària, hi han realitzat part de les seves pràctiques d’empresa Erasmus+ a França i a Itàlia durant el mes d’abril. Daniel Pons i Carlos Salord han estat a prop de París, a Guanville, a un Hotel de luxe. Ha estat una experiència molt positiva per ells.

Jan Roca i Álvaro Bradley, han estat a Pistoia, Itàlia i han realitzat les pràctiques a una empresa familiar molt acollidora. Igualment, la seva experiència ha estat molt satisfactòria.

Les pràctiques Erasmus+ han tingut una durada de 4 setmanes.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.