Pràctiques formatives de 3 alumnes d’FP Bàsica a Alemanya

Iván Pons, alumne d’FP Bàsica d’Electricitat, Carlos Pons, de Jardineria, i Antonio Manuel Pachón, de Mecanitzat (d’esquerra a dreta), hant viatjat fins a Leipzig, Alemanya, per fer les seves dues darreres setmanes de pràctiques formatives en una empresa (FCT). En aquest viatge els acompanya el professor Jorge Duro.

Després de 4 setmanes de pràctiques en diferents empreses locals, aquests tres alumnes d’FP Bàsica de l’IES Pasqual Calbó i Caldés tindran l’oportunitat de viure una experiència diferent i fer pràctiques en una empresa alemana durant 15 dies.

Durant la seva estada coincideixen amb dos alumnes de GM d’electricitat que van iniciar el seu període ERASMUS+ el passat 26 de maig. A més, tindran l’oportunitat de conviure amb estudiants d’FP d’altres països europeus.

Aquest cap de setmana han anat de visita a Berlin.