Joan Palliser visita un institut de Formació Professional d’Alemanya

La darrera setmana de maig el coordinador de mobilitat a l’FP, Joan Palliser, va viatjar fins a la ciutat alemanya d’Arnsberg per visitar l’institut d’FP Berufskolleg Berliner Platz.

En aquest centre s’imparteixen estudis similars als nostres d’Administració i Finances, Mecanitzat i Electricitat,

Altres estudis que també s’imparteixen en aquesta escola professional són els d’Automoció, Comunicació Audiovisual o entre molts altres.

Durant els 2 dies de visita que va està al centre va poder assistir a nombroses classes a diferents grups de FP Bàsica i GM, algunes d’elles en anglès.

Durant la seva breu estada a Alemanya en Joan ha tingut l’oportunitat de visitar el centre històric d’Arnsberg i en centre de Dormund.

La seva visita, emmarcada dins el projecte ERASMUS+ de GS del centre, ha servit també per consolidar els convenis de col·laboració entre els dos centres i per analitzar la possibilitat d’obrir noves vies de col·laboració durant els propers cursos.