L’IES Pasqual Calbó i Caldés presenta a l’alumnat d’FP el procés de sol·licitud de les beques europees del curs 2016 2017

L’IES Pasqual Calbó i Caldés ha organitzat dues sessions per informar a tots els alumnes d’FP sobre el procés per sol·licitar una beca ERASMUS+. Aquestes beques els permeten fer un període de pràctiques en un altre país gràcies al finançament de la Unió Europea.

Per tal d’informar a tot l’alumnat d’FP s’ha dut a terme una xerrada informativa pels alumnes d’FP Bàsica i Grau Mitjà del torn del matí i una altra pels alumnes de Grau Mitjà i Grau Superior del capvespre. D’aquesta manera han estat informats els prop de 300 alumnes d’FP del centre.

xerrada1-04-11-16

Aquest curs, l’IES Pasqual Calbó i Caldés ha sol·licitat 16 beques per alumnes de Grau Mitjà i FP Bàsica i 6 beques per alumnes de Grau Superior.

Es preveu que totes les estades en empreses de diferents països d’Europa tenguin lloc durant el tercer trimestre del curs, coincidint amb el període habitual de pràctiques formatives en empreses a Menorca.

A més, aquest centre educatiu també disposa de 2 beques ERASMUS+ per a la formació del professorat o el personal no docent.