L’IES Pasqual Calbó i Caldés rep dos alumnes d’FP de Finlàndia

Ahir, dia 4 de febrer, l’IES Pasqual Calbó i Caldés va rebre dos alumnes de Formació Professional de l’OULU VOCATIONAL COLLEGE (www.osao.fi) de Finlàndia que han vingut a fer un mes de pràctiques formatives. Aquests alumnes d’Instal·lacions Elèctriques realitzaran les seves pràctiques a dues empreses del sector: ELME, S.L., de Maó i l’empresa de José Corbacho Horrillo, de Sant Lluís. Les dates de realització de l’estada seran des del 8 de febrer fins al 7 de març del 2016.

finlandesos

L’IES Pasqual Calbó i Caldés manté contacte amb aquest centre de Finlàndia per tal d’organitzar les estades formatives dels alumnes d’ambdós centres que volen realitzar un període formatiu en un altre país de la UE en el marc del programa europeu Erasmus+. Després de l’estada d’aquests dos alumnes, al mes d’abril l’institut rebrà a dues alumnes de Jardineria i Floristeria mentre que 3 alumnes de l’IES Pasqual Calbó i Caldés de la mateixa especialitat faran la seva estada a Finlàndia.