Na Verónica Florit i en Joan Pons disfruten la seva tercera setmana al Regne Unit.

Els alumnes de Gestió Administrativa són a Portsmouth i a les pràctiques realitzen activitats com: fer transaccions bancaries, factures de retards de pagament, rebuts de
pagaments dels clients, xecs, ordenar i arxivar, escanejar documents per després enviar-los als clients i quadrar balanços.

Els alumnes destaquen que  disfruten molt i els hi agrada molt la feina que fan.

Algunes de les activitats organitzades durant el seu temps lliure són: anar de sopars, fer un Music Quiz amb un grup d’italians, fer karaoke, veure vídeos i escoltar música en general, anar a Londres per fer un tour per diferents monuments, anar a parcs, London Eye, Tower Bridge, etc.