Comencen les mobilitats d’aquest any amb les estades de 9 alumnes de Grau Mitjà

Comencen les mobilitats d’aquest any amb 5 alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Jardineria i Floristeria i 4 alumnes del CFGM de Gestió Administrativa que realitzaran les primeres 4 setmanes del seu mòdul de pràctiques en empreses d’un altre país per després continuar la seva formació en empreses locals.

Dels 5 alumnes de Jardineria i Floristeria, en Miguel Sintes Escandell i en Daniel Pons Villalonga han viatjat fins a la ciutat polonesa de Poznan per fer pràctiques al centre de jardineria Weber Ogrody, mentre que 3 companys seus, en Xavier Molina Capó, en Santiago Bello Pomar i en Jorge Pons Mercadal han estat acollits per l’Institut de Floristeria de Dresden (Dresdner Institut für Floristik an der SBG).

Per altra banda, els 4 alumnes de Gestió Administrativa estan fent pràctiques a diferents empreses del Regne Unit. Na Gisselle Gerez Hodgkins i na Fatima El Hajoui Yasbah estan fent pràctiques a Londres mentre que na Verónica Florit Sintes i en Joan Pons Garcia realitzen les seves pràctiques a la ciutat de Portsmouth.

Aquestes estades formatives són possible gràcies a la participació de l’IES Pasqual Calbó i Caldés en el programa europeu ERASMUS+ i han estat notícia al diari digital Menorca al dia.