Les alumnes Neus Febrer, Marina González i Erica Sauder finalitzen la seva estada Erasmus + a Finlàndia

Les tres alumnes del cicle de Grau Mitjà de Jardineria ja han finalitzat la seva estada a Liminka – Kempele (Finlàndia) i han tornat amb bones experiències i moltes tasques professionals apreses. Totes tres van realitzar tasques relacionades amb la jardineria i floristeria com per exemple: composicions florals i rams, sembrat de llavors i hortalisses, envasat, pintures murals i cartells, empelts, escultura amb molsa, entutorat de verdures, preparacions “in vitro” al laboratori, repicat, trasplantaments, composicions florals per al Talent Show de Kempele, etc. Les alumnes han realitzat també visites culturals i han aprofitat el seu temps lliure per fer excursions i passar bones estones.

Per altra banda, manifesten com de bé les han tractades i el bon ambient amb la gent, tant amb el seu tutor com amb els companys de feina.