Setmana Europea de l’FP

Tal i com vam informar prèviament, el departament d’Electricitat ha organitzat un concurs entre alumnes d’FP Bàsica i GM del torn de matí.

Les activitats van consistir en dues proves independents per equips:

• Prova A. Muntatge d’una instal·lació elèctrica d’interior d’un habitatge. Aquesta prova la varen realitzar un total de 32 alumnes agrupats en 8 equips de 4 membres. Els participants varen ser alumnes de 1r de FP Bàsica i de 1r de Grau Mitjà del torn del matí.
  • Prova B. Muntatge d’un Automatisme. Aquesta prova la varen realitzar un total de 18 alumnes agrupats en 9 equips de 2 membres. Els equips els formaven un alumne de 2n curs de FP Bàsica i un alumne de 2n de Grau del torn del matí.

Després de tot un matí de molta feina i visita dels alumnes de 4t d’ESO inclosa, als equips guanyadors se’ls hi va fer un obsequi relacionat amb el món de l’electricitat.

Els alumnes guanyadors en la modalitat d’Automatismes varen ser: Enrique Arias Siboche i Yassin Achkoukar El Moumen

Els alumnes guanyadors en la modalitat d’Instal·lacions d’Interior varen ser: Àngel Millet Ortega, Yeray Gil Fernández, Haize Luján Navarro i Marc Petrus Perea.

Els professors que varen organitzar l’activitat varen ser: Joan Fàbregues Vinent, José Manuel Blay Oliver i Miquel Ferragut Barceló.

Podeu veure les imatges en el següent enllaç.