Setmana Europea de l’FP

Les activitats van consistir en dues proves independents per equips:

• Prova A. Muntatge d’una instal·lació elèctrica d’interior d’un habitatge. Aquesta prova la varen realitzar un total de 32 alumnes agrupats en 8 equips de 4 membres. Els participants varen ser alumnes de 1r de FP Bàsica i de 1r de Grau Mitjà del torn del matí.
  • Prova B. Muntatge d’un Automatisme. Aquesta prova la varenn realitzar un total de 18 alumnes agrupats en 9 equips de 2 membres. Els equips els formavan un alumne de 2n curs de FP Bàsica i un alumne de 2n de Grau del torn del matí.

Després de tot un matí de molta feina i visita dels alumnes de 4t d'ESO inclosa, als equips guanyadors se’ls hi va fer un un obsequi relacionat amb el món de l’electricitat.

Els alumnes guanyadors en la modalitat d'Automatismes varen ser: Enrique Arias Siboche i Yassin Achkoukar El Moumen

Els alumnes guanyadors en la modalitat d'Instal·lacions d'Interior varen ser: Àngel Millet Ortega, Yeray Gil Fernández, Haize Luján Navarro i Marc Petrus Perea.

Equip Guanyador en la modalitat d'Automatismes Equip Guanyador en la modalitat d'Instal·lacions d'Interior

Els professors que varen organitzar l'activitat varen ser: Joan Fàbregues Vinent, José Manuel Blay Oliver i Miquel Ferragut Barceló.

CEU COL