Xerrada sobre Prevenció de Riscos Laborals

El pasat dimarts 4 de desembre van tenir lloc al nostre IES unes xerrades sobre Prevenció de Riscos Laborals adreçades als alumnes de Formació Profesional de Grau Mitja. A les jornades van assistir, entre d’altres, els alumnes que pretenen realitzar una estada Erasmus+ durant el present curs. Els assistents eren alumnes de les famílies professionals d’agraria, electricitat, mecanitzat i administració.

La jornada, a càrrec d’un ponent extern al centre, va resultar molt profitosa, en concret per els alumnes que marxaran d’Erasmus per tal de complementar els seus coneixements sobre prevenció a l’hora de fer feina a una empresa externa i d’un país estranger.