Sessió informativa i de difusió dels projectes Erasmus+ (alumnes i professors de capvespre) GM i GS

El 15 d’octubre del 2018 ha tingut lloc a la sala polivalent de l’IES Pasqual Calbó i Caldés una sessió informativa i de difusió dels projectes Erasmus+ de Grau Mitjà i Grau Superior que actualment gestiona el centre, a càrrec de na Sonia Agut, Coordinadora de mobilitat en la Formació Professional.

L’alumnat i professorat assistent ha pogut conèixer de primer mà les característiques dels projectes, el sistema de finançament, la gestió econòmica, els països de destí, la durada, el nombre i característiques de les beques, dates de sol·licitud de beques, baremació en el sistema d’otorgament de beques, les sessions de preparació lingüística i cultural, la plataforma OLS (online linguistic support) i planificació de les accions a realitzar al voltant de l’estada, entre d’altres.

Aquesta jornada també ha servit per resoldre dubtes i animar els assistents, tant alumnes com professors, a demanar una beca per realitzar una estada formativa a Europa per tal de millorar professionalment i personalment, així com ampliar coneixements acadèmics, culturals i lingüístics al Curriculum vitae.