Chromebooks 21-22

L'alumnat de 1r d'ESO haurà de disposar del següent dispositiu:

chromebooks20 21

Balears Skills 2021

L’alumne de 2n curs de cicle superior d’electricitat, en Kevin Llopis Lindshöft acompanyat del seu tutor en Juan Carlos Puerto, ha participat recentment a la competició de Balear Skills realitzada els dies 4 i 5 de maig al institut Arxiduc Lluís Salvador a Palma de Mallorca.  Hi van participar alumnes dels 9 centres de balears que imparteixen estudis d’fp d’electricitat i electrònica.

kevin-4.jpg

Proves Cangur 2021

El 18 de març es van realitzar les Proves Cangur al nostre Centre, una prova que es realitza el mateix dia en tot el món organitzada per diferents associacions de Matemàtiques. En aquestes proves els participants han d'emprar totes les seves eines i habilitats matemàtiques, com la lògica i visió espaial, per resoldre 30 qüestions en poc més d'una hora. A cada nivell de secundària i batxillerat hem tingut pòdium amb els seus premis corresponents.

cangur-1.jpg

CEU COL