Curs de cartografia IDE Menorca del Consell Insular.

Els alumnes del Cicle Superior de Prevenció de Riscos Professionals van assistir el passat dimarts 24 de novembre al Curs d’introducció a la IDE Menorca: La informació cartogràfica de Menorca.
Aquest taller està organitzat per en Marc Rosés Arbonés (tècnic del SILME IDE al Consell Insular de Menorca) i en Ricard Cots Torrelles (tècnic del CIM-IDE al Consell Insular de Menorca).

La sessió va estar orientada a descobrir tota la cartografia i la informació geogràfica de l’illa, però en concret es va enfocar cap a la prevenció dels riscos. Per exemple, a l’hora de redactar un Pla d’Autoprotecció, els alumnes han de ser coneixedors dels riscos que afecten una determinada zona en concret (risc d’incendi, d’inundació, etc.).

El taller va resultar molt interessant i enriquidor per als alumnes ja que mentre en Marc explicava les funcionalitats de la IDE Menorca, els alumnes van poder practicar amb els ordinadors.

20151124_191746

Imatge de la sessió amb en Marc com a ponent.