Taller de Primers Auxilis del programa Salut Jove

Com cada any els alumnes del cicle fan el taller de primers auxilis del programa Salut Jove del Consell Insular de Menorca. Els alumnes de 2n van fer el taller el dia 28 de gener mentre que els de 1r el van dur a terme el 11 de febrer.

Aquest és un taller on els alumnes aprenen les maniobres  de suport vital bàsic precoç que es procura que els alumnes facin  cada any ja que, a part de la utilitat pràctica que pot tenir per a tothom, els seus continguts formen part del currículum del cicle formatiu. Per aquest motiu s’intenta que els alumnes el facin els dos cursos que dura el cicle.

És un taller molt ben valorat, tant per la utilitat dels continguts com per la professionalitat del personal que l’imparteix.

Aquí teniu unes fotografies de les pràctiques de reanimació cardio-pulmonar i de la maniobra de Heimlich que els alumnes van poder practicar.