Com accedir als cicles formatius d'FP

Tota la informació d'accés a FP s'actualitza anualment des de la Conselleria d'Educació del Govern Balear. És per açò que des del SOAP et proposam que visitis la web institucional d'FP per estar totalment al dia de les novetats:

Clica aquí per entrar a la web oficial de la Formació Professional a les Illes Balears. Al menú de l'esquerra trobareu el següent:

- Oferta Formativa - Veureu tots els estudis d'FP de les Balears per nivell, cicle, família professional, illa i centre.

Punt d'Orientació Acadèmica i Professional (POAP) - Preguntes freqüents - Aquí surten les respostes de molts dubtes típics. Recoman consultar-la.

Proves d'accés - Aquí surt tota la informació sobre les proves d'accés a Grau Mitjà i a Grau Superior.

Convocatòria

Convé que anau mirant les novetats que es publiquin per març i juliol en la web d'FP per estar al dia de la convocatòria dels períodes d'inscripció i realització de les proves d'accés.

Proves d'accés a GM                       Proves d'accés a GS ordinàries            Proves d'accés extraordinàries
    - Inscripció: per març                      -Inscripció: per març                            - Inscripció: dies 1,2 i 3 de setembre!!!
    - Realització: per maig                       - Realització: per maig                            - Realització: per setembre

Si no realitzau les inscripcions en els terminis que surten publicats en la web d'FP després no tindreu cap dret a assistir a la prova d'accés. Açò pot suposar que hagis d'esperar tot un any.

Tots els instituts estam pendents de les novetats de la web d'FP, és per açò que el nostre consell és consultar directament de la mateixa font d'informació.

Com em puc preparar per realitzar les proves d'accés a Grau Mtjà / Grau Superior?

CLASSES DE PREPARACIÓ PER A LA PROVA D'ACCÉS

Demanau informació a la secretaria del nostre centre telefonant al 971 35 57 09.

Actualment, l'Escola d'Adults de Maó i l'Escola d'adults de Ciutadella ofereixen un curs de preparació de proves d'accés tant de grau mitjà com de grau superior en modalitat presencial durant tot un any. La inscripció a l'Escola d'Adults és per setembre.

A Maó també hi ha una acadèmia per aquells que no teniu un horari compatible amb l'Escola d'Adults o hau arribat tard a la matrícula. Aquesta acadèmia es diu Centre d'Estudis Miguel de Verimés informació aquí o al 971 35 12 00 .

També podeu optar per preparar-vos la prova d'accés a ca vostra de forma lliure. Aconsellem que vos descarregueu de la web d'FP que hem comentat més amunt els següents enllaços:

- Grau Mitjà: Informació General / Orientacions / Models d'examens
         - Grau Superior: Informació General / Orientacions / Models d'examens

Recomanem que vos compreu com a llibres de text els de 4t d'ESO de cada part de la prova d'accés de grau mitjà i els de 2n de batxillerat de cada part de la prova d'accés a grau superior.

Recomanacions

- Els qui aprovin una part de la prova d'accés només s'hauran de presentar de la part pendent, l'altra se'ls guarda aprovada.

- Els qui suspenguin la prova de maig, que no es desanimin que per setembre segurament hi ha una 2a oportunitat i sol ser més accessible. Per tant, només hau de repassar el que ja hau estudiat per maig i inscriurer-vos dia 1 de setembre.

- Els qui no es presentin a temps per fer la prova d'accés de maig no us preocupeu, teniu una altra oportunitat de presentar-vos per setembre. Inscripció dia 1 de setembre com ja s'ha comentat.

__________________________________________________________________________________________________

Per a més informació o dubtes enviau un email a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., o bé, contactau amb l'institut
tel. 971 36 93 90 i deixau una nota al SOAP amb el vostre telèfon, nom i dubte. Nosaltres vos telefonarem.

CEU COL