Sortides de la ESO

A) ELS ALUMNES QUE APROVAREU LA ESO:

Amb el títol d'ESO podeu accedir a estudiar:

- Batxillerat

- Grau Mitjà de Formació Professional

Altres sortides professionals oficials a les quals pots accedir:

- Treballa d'hoste o hostessa de vol (ESO i 18 anys - Estudis a Maó)
 - Guàrdia Civil: accedeix a l'escala de cabos i guàrdies - Web de la Guàrdia Civil
 - Cos nacional de policia - Requisits d'accés - Procediments de selecció

B) ELS ALUMNES QUE NO ESTAN SEGURS D'ACABAR LA ESO, ALUMNES DESANIMATS:

- Si compliu els 17 anys abans del 31 de desembre d'enguany, podeu mirar d'apuntar-vos a les proves d'accés a un GM. La inscripció comença normalment per març i també sol haver una 2a inscripció dia 1 de setembre.

Els estudis de GM són molt més pràctics i motivadors que la ESO, les aules són mini llocs de feina que simulen els instruments i eines que emprareu fent feina de l'ofici que hau triat estudiar. Consulta l'oferta educativa de GM existent!

Si estas pensant en abandonar els estudis de la ESO, abans xerra amb el teu tutor o tutora i demana-li que t'aconseguesqui una cita amb el coordinador del SOAP. Ell t'explicarà totes les possibilitats de GM, alternatives interessants i diferents a la ESO. Si et treus un GM, a efectes professionals et convalida la ESO. Està molt bé!

MÉS INFORMACIÓ SOBRE TOTA L'OFERTA DISPONIBLE PER ALUMNENS DE LA ESO O QUE NO LA APROVIN

Servei SOAP:
Informam de franc a tothom (alumnes, mares, pares, professorat...)  Envia'ns el teu dubte:

Enviau dubtes i suggeriments de millora a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la
 També podeu telefonar al 971 36 93 90 i deixar una nota telefònica al coordinador del SOAP amb el vostre nom, telèfon i horari de disponibilitat telefònica. Ell us telefonarà per atendre els vostres dubtes.

Bep Fàbregues Vinent
 Coordinador SOAP