Celebració del 25 de novembre

L'acte central serà el dilluns 25 N en el qual gaudirem de l'actuació Teatre per a reflexionar, de l'alumnat de 4t ESO d'arts escèniques i dansa, que han preparat uns esquetxos sobre les violències de gènere. També contarem amb l’actuació en directe de Sandra Mamà Fiera i Tània Aguilera  amb la col·laboració d'un grup d'alumnat de 2n ESO que ha participat en el taller d'escriptura, poesia i rap igualitari.
El dijous 14 els grups de 1r i 2n de Batxillerat i el divendres 15 els de 3r ESO, 4t ESO i CFGM del matí, de 9 a 11 h, assistirem a dues interessants xerrades interatives “sexualitat i igualtat” i “Xarxes socials i TRICS” (Tecnologies de la Relació, Informació i Comunicació) a càrreg d'Isa Duque "Psico Woman", psicoterapeuta especialitzada en grups d’adolescents, al Teatre Orfeó,
Comissió de Coeducació, educant en la igualtat i el respecte a la diversitat.
Instagram: coeducacio_calbo

CEU COL