Obert el termini d'inscripció a la Formació Professional

El termini per fer la inscripció a cursos d' FP Bàsica, Grau Mitjà o Grau Superior d'FP és del dia 1 al dia 29 de juny de 2018.

Els estudis del nostre centre els podeu consultar aquí: Oferta d'FP

Requisits d'accés:

- Per entrar a una FPBàsica:

Alumnes de 15 a 17 anys amb com a mínim 2n d'ESO cursat. Excepcionalment si hi ha places disponibles també admeten alumnes de 18 anys.  Important: Consultar amb l'equip orientador per tramitar l'accés.

- Per entrar a un Grau Mitjà

ESO, FPBàsica, Prova d'accés a GM, 2n BUP, 2n REM o FP1

- Per entrar a un Grau Superior

Batxillerat, Grau Mitjà, COU, FP2, Grau Superior, Grau Universitari, Prova d'accés a GS o Prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.

Recordam que la inscripció és gratuïta, no vinculant i s'ha de realitzar en les oficines dels instituts en horari de matí. Us podeu inscriure encara que finalment opteu per no fer la matrícula.

Recomanam que s'inscriguin a més d'un cicle d'FP per ordre de prioritat per si de cas la nota d'admissió no fos suficient en un poder optar a un altre.

Atenció! Aquells qui hagin suspès per juny 4t d'ESO o el 2n de Batxillerat també s'han d'inscriure en aquest període marcant que tenen pendent d'aprovar l'ESO o el Batxillerat, així tindran preferència d'entrada.

CEU COL