Alumnes de CF de Mecanitzat Visiten la Central d'ENDESA

El passat 20 de febrer els alumnes de 2n d’FPB de Fabricació i Muntatge i de 1r de Grau Mitja de Mecanitzat acompanyats dels professors varen realitzar una visita a les instal·lacions de la central d'ENDESA en el port de Maó. El tècnic d'ENDESA ens va explicar el funcionament de la central així com els diversos protocols de manteniment i seguretat que es porten a terme en les instal·lacions.

Varen poder comprovar de primera ma el procés de generació d’energia elèctrica i tots els sistemes i processos que intervenen fins que arriba a les nostres llars.

Des del nostre Centre i el Departament de Mecanitzat, agrair a ENDESA el haver-nos permès visitar les seves instal·lacions i pel tracte rebut, que fou magnífic.

gesa-mecanica.JPG

CEU COL