Competició Balearskills 2016

El passat dimarts 22 de novembre el nostre alumne Enrique Arias Siboche, estudiant de segon curs del Cicle Formatiu d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, participà en el Campionat Balearskills 2016 en l’especialitat Instal·lacions Elèctriques en representació del nostre Centre. El professor que el va ajudar i acompanyar a Llucmajor (Mallorca) va ser el nostre company Juan Carlos Puerto Rubio.

Balearskills és la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que es realitzen a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears a partir de proves pràctiques. Aquesta competició permet designar els alumnes que han de representar les Illes Balears al campionat de Madrid previst entre els mesos de febrer i maig de 2017. Posteriorment, els guanyadors d’aquesta competició podran participar en les competicions internacionals.

Teniu més informació al següent enllaç

A continuació podeu veure unes quantes fotos de la prova:

CEU COL