Actualitat

Lliurament de distincions als alumnes de primer curs del cicle de Fabricació i Muntatge

S'han lliurat els reconeixements als alumnes de primer curs del cicle de Fabricació i Muntatge.
El reconeixement a l'Exel·lència Professional ha recaigut en l'alumne Ricard Barber Rotger i el Mèrit Personal per Antonio Pachón Pastrana.

També han obtingut el seu reconeixement la resta d'alumne: Álex Sintes, Fran Solà, Teo Tolan, Josef Foltyn, Kimi Guarino, Joan Fortuny, David Manrique, Erik Sintes, Llorenç Olives, Joan Mestres i Raul Quevedo. A tots ells la més sincera enhorabona.

També hem de felicitar als 5 alumnes que han finalitzat la primera promoció d'aquests estudis: Ayman Benet, Xavi González, Josep Vinent, Edu Camacho i Joan Riudavets.

Aquí us deixem unes fotografies del esdeveniment

CEU COL