fp.jpg

INSCRIU-TE A L'FP!

Obert el període d'inscripcions a la Formació Professional fins el 28 de juny.

Horari d'oficina: matins
Telèfon de contacte: 971369390

Requisits d’accés:
Si tens el títol d'accés amb pendents per juliol o setembre també et pots inscriure ara indicant que estàs pendent d'aprovar el títol.

Grau Superior:
Persones titulades en Batxillerat, Grau Mitjà, COU, FP2, Grau
Superior, Grau Universitari, Prova d'accés a GS o Prova
d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.

Grau Mitjà:
Persones titulades en l’ESO, FPBàsica, Prova d'accés a GM,
2n BUP, 2n REM o FP1.

Formació Professional Bàsica:
Alumnes de 15 a 17 anys amb, com a mínim, 2n d'ESO cursat.
Excepcionalment si hi ha places disponibles també admeten
alumnes de 18 anys. Important: Consultar amb l'equip
d’orientació del centre per tramitar l'accés.

Estades dels nostres alumnes Erasmus+

En Kevin Llopis segueix fent les pràctiques d’electricitat a Hansted, Alemanya, mitjançant una beca Erasmus+ PRO de tres mesos de durada.  També hem tingut tres alumnes de Finlàndia durant les tres darreres setmanes fent pràctiques a l'aeroport gràcies a una beca Erasmus+. Els professors també poden disfrutar d'una beca Erasmus+, com va ser el cas de les tres professores d'alemanya que visitaran les instal·lacions del Departament d'Electricitat. La setmana passada alumnes de FP Bàsica dels ciles de Fàbricació i Muntatge i Electricitat partiren amb una beca Erasmus+ a Alemanya. Podeu consultar totes les novetats al bloc d'Erasmus+ del Centre.

kevin.jpg aeroport.jpg
alemanya.jpg elecmecan.jpg

cartell.jpg

Viatge a Mallorca dels alumnes d'electricitat Grau Mitjà