Guia per gestionar l'estat d'alarma

El nostre amic i psicòleg Marc Masip ens ha enviat una petita guia per gestionar l'estat d'alarma de forma psicològica adequada.
Les pantalles s'empren cada vegada més aquests dies i per això ens brinda unes pautes perquè tota la comunitat educativa facen un bon ús de la tecnologia.
Protocol Covid 19 Psicologic Desconect CAT Protocol Covid 19 Tecnologic Desconect CAT

Disposició

8M Femenisme a l'escola

#VOLEM és la veu conjunta de centenars de missatges procedents de centres educatius de tots els indrets de les Illes, un riu de veus que conflueixen en un reclam contundent: la coeducació és la nostra eina de prevenció més potent per aconseguir una societat més justa i igualitària per a tothom.

Ja som tota una onada lila i només contemplam donar passes cap endavant.

Visita a la Central Fotovoltaica de Son Salomó

Els alumnes d’Electricitat dels graus mitjà i superior van visitar el parc fotovoltaic de Son Salomó, a Ciutadella. És la instal·lació d’energia alternativa i renovable més importat de les Illes Balears. Xavier Quintana, enginyer del parc, molt atentament va donar les explicacions tècniques i va contestar totes les preguntes que els alumnes i professors li varen formular. Moltes gràcies per l'atenció rebuda i esperem que el curs que ve ho puguem repetir. Més informació

salomo-2.jpg

CEU COL