Visita al Teatre Principal

Divendres 21 de gener el nostre alumnat de 4t d'ESO podrà gaudir d'aquesta obra de teatre al Principal. Premiada amb 2 MAX, entre d'altres, i amb una llarga trajectòria damunt dels escenaris.

El nostre grup d'ARTS ESCÊNIQUES I DANSA tindrà una oportunitat de viure una experiència inoblidable.

teatre.jpg

Visita Centre BIT

Aquesta setmana vam visitar el Centre Bit d'Alaior amb l'alumnat del matí i la tarda de grau mitjà en Gestió Administrativa.

Allà Carme Crespo ens van fer un taller sobre Emprendre al Centre Bit i les noves tendències en tecnologia. Ens va explicar quines implicacions suposa ser un emprenedor i quins aspectes hem de tenir en compte amb una idea de negoci.

bit-1.jpg BIT-1.jpg

Pràctiques d'extinció d'incendis

Aquesta setmana el grup de Grau Mitjà de Gestió Administrativa ha fet pràctiques d'extinció d'incendis amb les BIE (Boca d'Incendi Equipada) del nostre Centre. Bona feina en equip!!

incenid.jpg

CEU COL