Celebració del 25 de novembre

Cartell Isa Duque Psico Woman
Durant el mes de novembre la Comissió de Coeducació hem impulsat la posada en marxa del programa promogut per Conselleria d'Educació "Accions de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista als centres educatius en el marc de la celebració del 25 de novembre, dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones. Any 2019" , dins del qual estem duent a terme diversos tallers i xerrades, per a tot l'alumnat del centre, sobre bon tracte i relacions igualitàries.

Alumnes d’Erasmus+ a Finlàndia

Primeres mobilitats Erasmus+ del curs 2019 2020: Aquest cap de setmana parteixen cap a Finlàndia les alumnes Laura i Laia del cicle de Grau Mitjà de Jardineria i Floristeria. Les alumnes faran un mes de pràctiques a un centre de jardineria i composicions florals. Al viatge d’anada les alumnes aniran acompanyades pel professor del cicle Vicent. Més informació

Lliurament del certificat de qualitat d'AENOR a l'IES Pasqual Calbó i Caldés

El Director General de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors, Antonio Baos, i la Directora d’AENOR a les Illes Balears, Soledad Seisdedos, el passat dimarts 29 d'octubre ens varen lliurar el Certificat de Qualitat basat en la norma ISO 9001:2015.

Atorgat per l'Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR), la certificació acredita que el nostre Centre que imparteix formació professional té implantats els processos necessaris per aconseguir una gestió de qualitat.

qualitat.jpg

CEU COL