Viatge Grau Superior Catalunya

Els nostres alumnes de GS de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats han visitat diferents instal·lacions industrials situades a Catalunya. El viatge realitzat els dies 23 i 24 de gener va servir perquè els nostres alumnes poguessin veure diferents instal·lacions que a Menorca no és possible.

Les visites que es varen dur terme foren:

• La fàbrica de Simon situada a Riudellots, on els alumnes varen poder veure el procés dels diferents mecanismes elèctrics que utilitzem habitualment en les nostres pràctiques i que després es trobaran en la seva vida professional.
  • La fàbrica de Comexi també situada a Riudellots, on varem poder veure i aprendre tot el procés de fabricació de màquines d’impressió flexogràfica.
  • Per últim, visitarem la fàbrica de Damm, on ens varen mostrar tot el procés automatitzat de fabricació, embotellat i distribució de la cervesa que fabriquen en la seva fàbrica.