Actualitat

Els dies 21, 22, 23 i 24 de febrer es celebrarà la Fira de la Ciència en la que els Instituts de Secundària de Menora exposen 13 projectes científics. Els departaments de Biologia i Geologia i el de Física i Química del nostre Centre hi participen amb els alumnes de l'assignatura de CAAP de 4t d'ESO amb dos projectes:

El poder dels àcids i les bases" ( FQ - CAAP)

La Geologia a l'illa de Menorca"  ( BG - CAAP)

Els alumnes de 3r i 4t d'ESO del nostre Centre visitaran la Fira dijous 22 de febrer i dissabte 24 de febrer està oberta a tot el públic de 9 a 12 hores .
US ESPEREM!!!

Visita Hospital Mateu Orfila

Els alumnes dels nostres cicles d'electricitat del capvespre, tant del Grau Mitjà com del Superior, varen visitar el passat dilluns dia 19 de març les instal·lacions tècniques de l’Hospital Mateu Orfila. Els tècnics de manteniment de l’Hospital ens varen explicar els diferents sistemes i equips que tenen instal·lats així com les tasques de manteniment que realitzen. Més informació.

hospital-0.JPG

Viatge d’Estudis a Madrid

Alumnes i professors de prevenció han viatjat aquests dies fins a Madrid per visitar la Fira SICUR 2018, Salón Internacional de la Seguridad, per conèixer les principals novetats del sector de la prevenció de riscos laborals i emergències. Més informació

viatge-msp.jpg

Visita a l'Escola d'Art de Menorca

El dijous 15 de febrer els alumnes de primer curs del CFGS de Prevenció de Riscos Professionals del nostre Centre visitaran l'Escola d'Art de Menorca per fer una activitat conjunta amb l'alumnat dels cicles formatius que s'imparteixen en aquesta escola. Més informació

escola-art.jpg

Taller “La gran travessa” Salut jove

Dia 12 de febrer, amb 3r ESO C, hem  tingut la sort de poder escoltar a Martí Riera que ens ha impartit el taller “La gran travessa”.
Aquest taller ha consistit en la projecció d’un documental on s’han exposat els reptes personals com elements de superació en la vida.

CEU COL