Jornades informatives beques Erasmus+

Durant els dies 14 i 15 d'octubre s'han celebrat, a la sala polivalent del Pasqual Calbó, jornades Erasmus+ adreçades a alumnes d'FP Bàsica, GM i GS per tal d'informar i aclarir dubtes referents a les beques Erasmus+ que es duran a terme durant aquest curs 2019 - 2020. Més informació

erasmus2.jpg

CAMINADA PEL CLIMA

El passat 27 de setembre, totes i tots els alumnes de primer i segon d'ESO van fer una caminada des de l'institut fins Cala Alcaufar, per donar suport a les mobilitzacions per conscienciar sobre el canvi climàtic.

clima.jpg

17 mobilitats Erasmus+ pel curs 2019 - 2020

El nostre Centre ha resultat beneficiari, per al curs vinent, de 17 mobilitats més per a realizar estades per Europa dins del marc del programa Erasmus+.

Les beques corresponen a dos projectes més sol·licitats per la Coordinació de Mobilitat en la convocatoria del 2019. Les mobilitats que es duran a terme seran d’alumnat d’FP Bàsica, de Grau Mitjà, de Grau Superior i de personal docent i no docent. Més informació

erasmus-logo.jpg

Estades dels nostres alumnes Erasmus+

En Kevin Llopis segueix fent les pràctiques d’electricitat a Hansted, Alemanya, mitjançant una beca Erasmus+ PRO de tres mesos de durada.  També hem tingut tres alumnes de Finlàndia durant les tres darreres setmanes fent pràctiques a l'aeroport gràcies a una beca Erasmus+. Els professors també poden disfrutar d'una beca Erasmus+, com va ser el cas de les tres professores d'alemanya que visitaran les instal·lacions del Departament d'Electricitat. La setmana passada alumnes de FP Bàsica dels ciles de Fàbricació i Muntatge i Electricitat partiren amb una beca Erasmus+ a Alemanya. Podeu consultar totes les novetats al bloc d'Erasmus+ del Centre.

kevin.jpg aeroport.jpg
alemanya.jpg elecmecan.jpg