Balears Skills 2021

L’alumne de 2n curs de cicle superior d’electricitat, en Kevin Llopis Lindshöft acompanyat del seu tutor en Juan Carlos Puerto, ha participat recentment a la competició de Balear Skills realitzada els dies 4 i 5 de maig al institut Arxiduc Lluís Salvador a Palma de Mallorca.  Hi van participar alumnes dels 9 centres de balears que imparteixen estudis d’fp d’electricitat i electrònica.

kevin-4.jpg

Col·laboració al CEIP Mateu Fontirroig

El dijous 22 d'abril els alumnes del CFGM de Jardineria i Floristeria de l'IES Pasqual Calbó van col·laborar en la posada a punt de l'hort escolar del CEIP Mateu Fontirroig. L'espai d'hort, que ja fa anys que està en marxa, necessitava algunes tasques de preparació i manteniment per tal que els alumnes de l'escola en poguessin gaudir.

Al mateix temps, s'ha aprofitat per sembrar algunes hortalisses produïdes a l'Institut en el mòdul de producció de plantes del cicle de Grau Mitjà.

fontirroig.jpg

Visita tècnica dels alumnes de Jardineria

El passat dimecres dia 14,  els alumnes de Jardineria del nostre Centre van realitzar una visita tècnica a l'empresa familiar de La Solana (Maó) destinada a la producció hortícola. Durant la visita, guiats pel propietari  de l'empresa, en Joan Vinent,  els alumnes van veure diversos mètodes de lluita biològica contra les plagues, així com diverses formes de cultiu tant a l'exterior com als hivernacles. L'empresa La Solana té conveni de col·laboració amb l'IES i els alumnes poden fer les FCTs (Formació en Centres de Treballs) en aquesta empresa. Moltes gràcies per donar-nos l'oportunitat de poder visitar les vostres instal·lacions.

visita-solana.jpg

CEU COL