Visita dels alumnes de Grau Superior a la Central d’Endesa

El passat dimarts 14 de novembre, els alumnes de 1r curs del Grau Superior en Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, visitaran la central tèrmica que l’empresa Endesa té situada al Port de Maó.

En la visita varen poder veure les turbines i motors que subministren d’energia elèctrica a tota l’Illa de Menorca a partir de la combustió de fuel. Visitaran la zona d’emmagatzematge del combustible, les instal·lacions de producció, les instal·lacions contra-incendis, la zona de control de la central i la subestació. Seguir llegint

endesa-mao.jpg

Sortida Departament de Biologia

La setmana passada va tenir lloc una sortida entre Binimel·là i Cala Tirant on vàrem poder observar diverses formacions geològiques com falles o plecs. Es va seguir el Camí de Cavalls i a mesura que ens apropavem a Cala Tirant l'ombra del grup es projectava al nostre costat com es pot veure a la fotografia feta per Alejandro Benejam.

biologia.jpg

CEU COL