Obert el termini d'inscripció a la Formació Professional

El termini per fer la inscripció a cursos d' FP Bàsica, Grau Mitjà o Grau Superior d'FP és del dia 1 al dia 29 de juny de 2018.

Els estudis del nostre centre els podeu consultar aquí: Oferta d'FP

Requisits d'accés:

- Per entrar a una FPBàsica:

Alumnes de 15 a 17 anys amb com a mínim 2n d'ESO cursat. Excepcionalment si hi ha places disponibles també admeten alumnes de 18 anys.  Important: Consultar amb l'equip orientador per tramitar l'accés.

- Per entrar a un Grau Mitjà

ESO, FPBàsica, Prova d'accés a GM, 2n BUP, 2n REM o FP1

- Per entrar a un Grau Superior

Batxillerat, Grau Mitjà, COU, FP2, Grau Superior, Grau Universitari, Prova d'accés a GS o Prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.

Recordam que la inscripció és gratuïta, no vinculant i s'ha de realitzar en les oficines dels instituts en horari de matí. Us podeu inscriure encara que finalment opteu per no fer la matrícula.

Recomanam que s'inscriguin a més d'un cicle d'FP per ordre de prioritat per si de cas la nota d'admissió no fos suficient en un poder optar a un altre.

Atenció! Aquells qui hagin suspès per juny 4t d'ESO o el 2n de Batxillerat també s'han d'inscriure en aquest període marcant que tenen pendent d'aprovar l'ESO o el Batxillerat, així tindran preferència d'entrada.

Alumnes d’FP Bàsica fan pràctiques formatives a Alemanya

Álex Garcia, Marc Roqueta i Kristiyan Milkov, alumnes del Cicle Formatiu d’FP Bàsica d’Electricitat i Electrònica, han anat a Alemanya per fer les dues darreres setmanes del seu mòdul de pràctiques en empresesDiumenge dia 10 van viatjar fins a Leipzig per fer pràctiques a l’empresa Vitalis, de la localitat de Gut Wehlitz. Aquí compartiran l’experiència amb altres alumnes d’FP de diferents països europeus. Més informació

eramus-fpbele-2018.jpg

Els alumnes de GM tornen de la seva estada ERASMUS+

Aquestes darreres setmanes els alumnes de Grau Mitjà que aquest any han fet una estada ERASMUS+ han explicat la seva experiència als seus companys de cicle.

En primer lloc, els alumnes de Jardineria i Floristeria han explicat la seva estada als alumnes de GM i FP Bàsica. En Xavi Molina, en Jorge Pons i en Santi Bello  han descrit la seva experiència a Dresden i la seva visita a Praga, mentre que en Miguel Sintes i en Daniel Pons han explicat la seva estada a Pozan, Polónia, i la visita a Cracòvia i al Camp de Concentració d'Auschwitz. Més informació

Davant Reichstag.jpg

IES SKILLS de Formació Professional (FP)

Amb l'objectiu de difondre tota la seva oferta formativa d'FP els IES Pasqual Calbó i Caldés i IES Cap de Llevant van celebrar conjuntament unes jornades anomenades IES Skills.

En aquest event hi van assistir els dies 17 i 18 de maig pel matí alumnes de 4t d'ESO de diversos instituts de tota Menorca que volien conèixer sobretot els diversos cicles de Grau Mitjà. El dia 17 de maig pel capvespre estava obert a tot el públic en general.

Aquest event va consistir en una gran varietat d'activitats pràctiques de cada cicle formatiu on els assistents participaven i es sentien per moments un professional d'aquells oficis.

Aquesta activitat de promoció de la FP ha estat impulsada per la Conselleria d'Educació del Govern de les Illes Balears.

Us deixm unes quantes fotografies de la participació dels nostres departaments d'Administració, Fabricació Mecànica, Agrària, Prevenció de Riscos Professsionals i Electricitat

Guanyadors Proves Cangur de Balears

Dos alumnes de l'IES Pasqual Calbó i Caldés classificats entre els 10 primers de Balears en les Proves Cangur de Matemàtiques.

José Ontanilla va quedar classificat en 1a posició del nivell de 3rESO de Balears i Valerio Rosini va quedar classificat en 10a posició del nivell de 1rBatxillerat de Balears.

Dia 15 de juny assistiran a una cerimònia de lliurament de premis la seu de la UIB d'Alaior.

Des del departament de matemàtiques els donem la nostra més sincera enhorabona!!

cangur-2.jpg

CEU COL