entrevista.jpg

Olimpíada de Física Illes Balears 2021

El nostre alumne Pablo Peñarroja Millan, acompanyat per la seva tutora Natàlia Mercadal Llambias, ha quedat en segon lloc de l'Olimpíada Local de Física.

Els dos alumnes classificats en primer i segon lloc podran participar a la prova en línia de l'Olimpíada Española de Física 2021. Més informació

olimpiada-fisica-21.jpg

3r PREMI CENTRES EDUCATIUS VERS EL DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE

El nostre Centre ha rebut un premi que atorga la Conselleria de Medi Ambient on es reconeix la trajectòria continuada en el procés d’ambientalització integral del centre i de la seva implicació en la millora del entorn. ENHORABONA A TOTHOM!

sostenible.jpg

Els alumnes de Jardineria visiten Sant Joan de Binissaida

Aquesta setmana els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Jardineria i Floristeria van visitar l’agroturisme Sant Joan de Binissaida, finca que aposta pel turisme sostenible. Vam poder visitar els camps d’oliveres amb les quals fan 3 tipus d’oli (varietat Koroneiki originària de Grècia, varietat arbequina i cupatge d’oliva picual), ens van explicar el mantenimanet tant de les oliveres com de totes les zones enjardinades de la finca, el funcionament del filtre verd que van implementar ja fa uns anys i finalment ens van sorprendre amb un tast del seu oli verge extra varietat Koroneiki.

CEU COL