Balears Skills 2021

L’alumne de 2n curs de cicle superior d’electricitat, en Kevin Llopis Lindshöft acompanyat del seu tutor en Juan Carlos Puerto, ha participat recentment a la competició de Balear Skills realitzada els dies 4 i 5 de maig al institut Arxiduc Lluís Salvador a Palma de Mallorca.  Hi van participar alumnes dels 9 centres de balears que imparteixen estudis d’fp d’electricitat i electrònica.

kevin-4.jpg

Proves Cangur 2021

El 18 de març es van realitzar les Proves Cangur al nostre Centre, una prova que es realitza el mateix dia en tot el món organitzada per diferents associacions de Matemàtiques. En aquestes proves els participants han d'emprar totes les seves eines i habilitats matemàtiques, com la lògica i visió espaial, per resoldre 30 qüestions en poc més d'una hora. A cada nivell de secundària i batxillerat hem tingut pòdium amb els seus premis corresponents.

cangur-1.jpg

Col·laboració al CEIP Mateu Fontirroig

El dijous 22 d'abril els alumnes del CFGM de Jardineria i Floristeria de l'IES Pasqual Calbó van col·laborar en la posada a punt de l'hort escolar del CEIP Mateu Fontirroig. L'espai d'hort, que ja fa anys que està en marxa, necessitava algunes tasques de preparació i manteniment per tal que els alumnes de l'escola en poguessin gaudir.

Al mateix temps, s'ha aprofitat per sembrar algunes hortalisses produïdes a l'Institut en el mòdul de producció de plantes del cicle de Grau Mitjà.

fontirroig.jpg

CEU COL