Viatge d’estudis a Madrid

Alumnes i professors del Grau Superior de Prevenció de Riscos van viatjar la setmana passada a Madrid amb motiu de la Fira SICUR de Seguretat i Emergències al recinte firal IFEMA de Madrid per tal de conèixer les principals novetats del sector de la prevenció de riscos laborals i emergències.

Altres de les activitats englobades dins del viatge d’estudis van ser la visita a la Unitat Militar d’Emergències a Torrejón de Ardoz i la visita a la Real Fàbrica de Tapissos. A la UME, el grup va poder conèixer la dotació i organització d’aquesta unitat pel que fa a la lluita en emergències. Per altra banda, a la fàbrica de tapissos es va realizar la visita cultural i també es van observar els riscos, majoritàriament ergonòmics, dels treballadors del centre (no se’ns va permetre fer fotos).

Com a activitats culturals, el grup va visitar el Congrès dels Diputats i la Real Casa de la Moneda i Timbre.

Aquest viatge d’estudis ha resultat molt enriquidor i interessant per l’alumnat i professorat de Prevenció de riscos.