Taller de Salut Jove: Accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques.

Dimecres dia 13 de desembre els alumnes de primer i segon van poder fer el taller de Salut Jove d’Accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques amb en Pepe Capella Pons, coordinador del Departament d’Accessibilitat de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca (FFDM).
Amb en Pepe, els alumnes i professors vam poder fer una reflexió i anàlisi de l’accessibilitat i les barreres arquitectòniques i de comunicació tant en espais com edificis públics, així com en els mitjans de transport.
En acabar, els alumnes es van posar en la pell de les persones amb alguna discapacitat i van practicar com pujar una rampa en una cadira de rodes o com poder anar d’un lloc a un altre amb els ulls tapats només amb l’ajuda d’un bastó com els que utilitzen les persones cegues.
Moltes gràcies, Pepe Capella, per la teva professionalitat i dedicació.