Fira d’ensenyamenys superiors a Ciutadella

El cicle de grau superior de prevenció de riscos estarà present a la fira d’ensenyaments superiors avui i demà.

Una trentena d’ entitats educatives i universitats (tots els instituts de Menorca que ofereixen FP de grau superior i la UIB, altres universitats i també residències d’estudiants) hi seran presents amb estands i parades informatives.

El matí de divendres, dia 20, de 9 a 14 h, s’hi esperen 930 alumnes de 2n de batxillerat i de FP de grau superior de tots els instituts de secundària de l’illa de Menorca. La quantitat suposa, ben bé, un augment de fins a 200 alumnes més que el curs passat.

Al capvespre hi haurà 85 alumnes de FP i de l’Escola de Persones Adultes inscrits per a fer-hi la visita (són 60 persones més que l’any passat).

Com a NOVETAT d’enguany, s’hi oferirà un servei d’orientació acadèmica i professional, amb l’equip de professionals d’Educaweb. Actuarà divendres, de 17 a 20 h.

Així mateix, dissabte 21, s’hi farà una xerrada d’orientació per a alumnes de 3r i 4rt d’ESO, cicles de grau mitjà i per a les famílies (11 h). I a les 12.30 h, una xerrada col·loqui per a alumnes de 1r i 2n de batxillerat i grau superior, i per a les famílies que hi estiguin interessades.