Visita a l’hospital Mateu Orfila

Dijous dia 20, darrer dia de classe abans del lliurament de butlletins, els alumnes de 1r van tenir l’oportunitat de visitar l’Hospital Mateu Orfila per conèixer

En primer lloc , la tècnica en prevenció María José García els explicà el funcionament del Servei de Prevenció Propi d’IBSALUT a Menorca i els principals riscos que es troben en un hospital. DSC07576

Seguidament, es va dedicar un temps a la gestió dels residus sanitaris, una de les principals accions preventives dutes a terme a l’IBSALUT en els darrers anys per reduir els accidents biològics. Esperança Camps els mostrà la importància que té el dur una bona gestió dels residus, tant des del punt de vista preventiu com econòmic.

DSC07578

Finalment els alumnes van poder visitar diferents instal·lacions de l’hospital, com els laboratoris de citostàtics i d’anatomia patològica o les àrees de radiologia o fisioteràpia, per conèixer els principals riscos presents en cada departament i les mesures preventives aplicades en cada cas.

DSC07581

Aparell raigs X