Cristina Borrás Fedelich, nou Premi Extraordinari de FP

La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats ha atorgat el Premi Extraordinari de Formació Professional de Grau Superior a Cristina Borrás, alumna del CFGS de Prevenció de Riscos Professionals titulada el passat desembre, com a millor alumna de Balears de la Família Professional d’Instal•lacions i Manteniment.

Amb aquests premis, la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, vol potenciar la formació professional i reconèixer la trajectòria acadèmica i professional de qualitat basada en el treball, la dedicació i l’esforç de l’alumnat que, havent acabat els ensenyaments de formació professional de grau superior, hagi demostrat un rendiment brillant en els seus estudis, com també una major maduresa professional.

Na Cristina Borràs s’ha desplaçat fins a Palma per rebre el diploma acreditatiu d’aquesta distinció de mans de la Directora General de Organització, Innovació i Formació Professional de la Conselleria d’Educació, la Sra. Isabel Cerdà.

Premi Extraordinari FP 2012

Aquest guardó li dóna l’opció a participar als Premis Nacionals de Formació Professional de Grau Superior que convoca el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.

Més informació a la web de la DGOIFP.