Visita al taller de reparació de vehicles d’AUTO CENTER

Els alumnes del cicle formatiu de prevenció de riscos professionals de l’IES Pasqual Calbó i Caldés han visitat el taller multimarca d’AUTO CENTER, situat al polígon industrial de Maó.

foto 2

Durant el recorregut per totes les instal·lacions, el seu gerent, el Sr. Ernest Previ, ha anat explicant les feines pròpies de cada departament, com per exemple el d’electromecànica de vehicles, el de xapa i pintura o el de recanvis, i els alumnes han pogut conèixer els principals riscos laborals presents en aquesta professió i les mesures preventives que es poden aplicar en cada cas.

Aquesta visita servirà perquè els alumnes facin una activitat conjunta de final de curs que suposarà la redacció d’un informe d’avalació de riscos que serà presentat a l’empresa.