PRIMERA VISITA DEL CURS

Per inaugurar el curs amb bon peu, els alumnes del CFGS de Prevenció de Riscos Professionals han iniciat ja les seves visites per conèixer els riscos laborals dels principals sectors de la nostra illa. Aquesta primera visita ha estat a l’hotel Milanos Pingüinos de Son Bou i  es va fer abans del tancament de l’hotel per la finalització de la temporada turística.

Així, dijous dia 11 d’octubre, els alumnes i professors van anar fins a aquest hotel  per veure de primera mà com es gestiona la prevenció de riscos laborals en una instal·lació hotelera. Es va fer una ronda per les diferents instal·lacions de l’hotel per poder veure les mesures preventives aplicades i els mitjans contra incendis dels menjadors, cuina, passadissos, etc.

Gràcies a les explicacions de la tècnica de prevenció, qualitat i medi ambient de la cadena SOL Melià a Menorca, Sandra Botas, els alumnes van poder conèixer tant el paper d’un prevencionista dins un establiment hoteler i les principals tasques que ha de dur a terme, com els principals riscos laborals de cada departament.

Des d’aquí, el nostre més sincer agraïment a l’Hotel SOL Milanos – Pingüinos per la seva col·laboració.